2009. november 13., péntek

OFF- Péntek 13 - Zeneelmélet

Belevágok a közepébe:
Haydn Összhangzattant tanított nekem.



Persze az a szerda sem így indult,
Hanem hogy a nap kipirult,
S minden virág virult.

Egy szerda reggel már csak ez van,
A hülyébekknek még úszás is van.
De én most minden a versenyre fogok,
S úszni járni is csak jövőhéttől fogok.

Viszont most úszás helyett,
Zeneelmélet magyarázása lett,
Tankrédó a zeneszerést magyarázta el,
Az agyam csak az egyszázadát se fogta fel.

Meg tudtam, hogy egy zeneszerző igazából ki,
És hogy akkoriban jó hogy én a kürtöt választottam ki.
Nem csinálnak mást csak tippelgetnek,
Igazából a zenéhez tehetségeik nincsenek.

Haydn, Mozart, Beethoven, és a többi,
A nagyoknak a zene nem csak rögbi,
Ahol csak a sok hangjegyet dobálgatják, ütem lezár,

S megvan hogy ki lesz a következő évben a sztár.

Nabummneki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése